سرویس و نگهداری آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور در رشت و گیلان

سرویس آسانسور شامل چه مواردی می‌شود؟ چگونه بهترین شرکت سرویس آسانسور را انتخاب کنیم؟ تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور 1402 چقدر است؟
ما در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد سرویس و نگهداری آسانسور به شما بدهیم. پس اگر برای دانستن مشتاق هستید، ادامه‌ مطلب را با دقت بخوانید.

آسانسور جزو مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اجزاء ساختمان به شمار می‌رود و نقش کلیدی در راحتی و بهره‌وری آسان ساکنین دارند. نحوه سرویس نگهداری آسانسور می‌تواند در مدیریت هزینه‌ها و کارکرد‌های این وسیله کلیدی موثر باشد. با سرویس اسانسور براحتی می‌توانید مشکلات احتمالی را حل نموده و کارکرد بهینه دستگاه را بازیابی نمایید. همچنین با نگهداری صحیح این وسیله، صدمات احتمالی را به حداقل رسانده و همیشه آن را در بهترین حالت نگهداری خواهید کرد.

همچنین از آنجایی که خرابی آسانسورها می‌تواند باعث بروز حوادث و خطرات جانی شود‌، سرویس و نگهداری آسانسور امری ضروری می‌باشد.

سرویس دوره‌ای آسانسور در زمان‌های مشخص امری ضروری بوده. لذا عموم مردم نیاز به سرویس‌کاری دارند تا تمامی قطعات نصب شده‌ی آن بازبینی شده و عملکرد آن بصورت مسمتر زیر نظر قرار بگیرد. حال ببینیم سرویس دوره‌ای آسانسور چیست و چگونه باید انجام شود.

فهرست مطالب

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله موارد موثر در تعیین تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور به شرح زیر می‌باشد :

  • نوع کاربری ساختمان (مسکونی، اداری و تجاری)
  • نوع درب آسانسور طبقات (لولایی، تمام اتوماتیک و دو طرفه)
  • تعداد توقف (تعداد ایستگاه آسانسور)
  • تعداد واحدها در هر طبقه

شما عزیزان جهت کسب اطلاع از هزینه سرویس و نگهداری آسانسور در تهران و هزینه سرویس آسانسور در رشت و شهرهای استان گیلان، می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت و یا فرم‌های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

چه زمان آسانسورها نیاز به سرویس دارند؟

اصولا بصورت ماهانه نیاز به خدمات سرویس و نگهداری آسانسور می‌باشد. در این بازدیدها بر اساس یک چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور موارد مختلف بررسی و بازرسی می‌شوند و وضعیت موارد ذکر شده در چک لیست به مدیر ساختمان ارائه می‌شود تا تعمیرات بر اساس سوابق آسانسور انجام شود.

اگر بپرسید سرویس آسانسور چیست و بخواهید که ما توضیحاتی درباره‌ی آن بدهیم، باید ابتدا از بازرسی نام ببریم. بازرسی از آسانسور در زمان‌های برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود که مشخص شود آیا آسانسور نیاز به سرویس دارد یا نه. بازرسی گاهی بصورت چشمی و گاهی از طریق اندازه‌گیری بعضی از ویژگی‌های فیزیکی دستگاه‌ها انجام می‌شود.

نمونه فرم قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور

از آنجاییکه برای هر معامله‌ای باید قرارداد منعقد گردد، نتیجتا برای سرويس و نگهداري آسانسور عقد قرارداد انجام دهید. از این جهت ما در ادامه این مقاله نمونه قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور را برای شما قرار دادیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن بررسی نمایید.

در یک قرارداد سرویس و نگهداری اسانسور باید مشخصاتی همچون آدرس ساختمان، طرفین قرارداد و زمان قرارداد باید ثبت گردد که هر قرارداد سرویس آسانسور، بنا به نوع دستگاه و توافق طرفین می‌تواند دارای ویژگی‌های مخصوص به خود باشد. پس ممکن است نمونه قراردادهای موجود در اینترنت کل نکات لازم را نداشته باشند. ارزش یک قرارداد نگهداری و سرویس آسانسور به نوعی بر اساس بررسی موارد موجود در چک لیست است.

دقت کنید که به دلیل داشتن یک نمونه قرارداد، نباید مشاوره حقوقی و بررسی زوایای کار را نادیده بگیرید. در نمونه قرارداد سرویس نگهداری آسانسور زیر، کلیه نکاتی که حتما در قرارداد نگهداری آسانسور باید در نظر داشته باشید ذکر شده و ممکن است بنا به مدل دستگاه و یا موارد دیگر نیاز به تکمیل این قرارداد و اضافه نمودن نکات دیگری نیز داشته باشید.

دانلود نمونه قرارداد سرویس آسانسور

چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور

با توجه به تعدد قطعات و آیتم‌ها، در دست داشتن چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور توسط پرسنل سرویس کار، امری ضروری می‌باشد. با توجه به اینکه مقوله سرویس و نگهداری آسانسورها چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ ایمنی، از اهمیت بالایی برخوردار است، کوچکترین اشتباه می‌تواند عواقب زیادی بهمراه داشته باشد.

لذا شرکت‌های سرویس و نگهداری آسانسور، چک لیستی را در اختیار پرسنل خود قرار می‌دهند تا در زمان بازدید کلیه موارد و قطعات را بدرستی بازدید نموده و چیزی از قلم نیفتد. این چک لیست شامل 5 مرحله می‌باشد که در زیر ارائه نموده‌ایم.

1) چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور بازدید از موتورخانه

2) چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور بازدید از چاه آسانسور

3) چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور بازدید از کابین و قاب وزنه

4) چک لیست سرویس و نگهداری بازدید از عملکرد درب کابین

5) چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور بازدید از عملکرد درب‌های طبقات

نکاتی درباره نحوه سرویس و نگهداری آسانسور

  • آسانسور برای حمل و جابجایی انسان‌هاست و نه حمل وسایل. هیچوقت وسایل را با آسانسور جا به جا نکنید زیرا این کار به آن صدمه زده و  باعث ایجاد خرابی و هزینه‌های جانبی می‌شود.
  • به خاطر باز و بسته شدن دائمی درب‌های کابین، هوای آزاد همیشه در جریان است. از فن تنها در موارد ضروری استفاده کنید زیرا روشن بودن دائم فن، آن را مستهلک می‌کند.
  • شاسی کابین را بصورت مکرر فشار ندهید. فشار دادن دائم دکمه فرقی در زمان رسیدن کابین  نخواهد داشت. فشار دادن مداوم دکمه، عمر مفید و کارکرد بهینه آن را کاهش می‌دهد.
  • به اندازه ظرفیت آسانسور، سوار شوید و از تکان دادن کابین آن خودداری کنید.

سرویسکار آسانسور در رشت

افراد و شرکت‌های متعددی تحت عنوان سرویسکار آسانسور در رشت فعالیت می‌کنند. بدیهی است که با توجه به وجود آپارتمان‌های زیادی که از سیستم آسانسور در رشت بهره می‌برند، نیاز به سرویس کار آسانسور در رشت نیز زیاد می‌باشد. اما نکته مهم در انتخاب سرویس‌کار آسانسور در رشت و کلا هر شهری چیست؟

همانطور که پیش از این گفتیم، سرویس آسانسور نقش مهمی در افزایش ایمنی و کارایی آسانسور داشته و همچنین با انجام سرویس‌ دوره‌ای آسانسور منظم و صحیح، باعث جلوگیری از هزینه‌های زیاد ناشی از خرابی و بدنبال آن تعمیرات در آینده می‌شود. در این خصوص باید دقت کنید به یک سرویسکار معتبر آسانسور مراجعه نمایید. بهتر است برای دریافت این خدمات به شرکت‌های معتبر و دارای صلاحیت در این زمینه مراجعه کنید.

شرکت آسانسورما یک شرکت سرویسکار آسانسور در رشت بوده که با داشتن بیش از 15 سال تجربه و همچنین دریافت گواهینامه‌های لازم در این خصوص، خدمات سرویس آسانسور در رشت را با قیمت مناسب انجام می‌دهد.

شرکت سرویسکار آسانسور رشت

سرویس و نگهداری آسانسور در رشت و استان گیلان

شرکت آسانسورما یکی از شرکت‌های مطرح و باسابقه در صنعت آسانسور شناخته می‌شود که انواع خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در رشت و شهرهای استان گیلان به کارفرمایان ارائه می‌دهد.

ما با بهره‌وری از بهترین تجهیزات و با بکارگیری سرویسکاران کاملا متخصص و باتجربه خدمات سرویس آسانسور در رشت را به مشتریان ارائه می‌دهیم.

برای دریافت خدمات سرویس آسانسور در گیلان و شهرهای مذکور، مشتریان و کارفرمایان می‌توانند پس از انعقاد قرارداد مورد نظر، این خدمات را طبق زمان‌بندی مشخص دریافت کنند. شرکت آسانسورما می‌کوشد تا خدمات سرویس نگهداری آسانسور در گیلان را در بالاترین کیفیت و همچنین قیمت مناسب و منصفانه به مشتریان ارائه دهد.

با این توضیحات چنانچه نیاز به خدمات سرویس آسانسور در گیلان دارید، طی انعقاد قرارداد با شرکت آسانسورما می‌توانید این خدمات را با کمترین هزینه به نسبت بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

شرکت سرویس آسانسور در رشت

آیا بدنبال یک شرکت سرویس آسانسور در رشت هستید؟ همانطور که گفتیم باید دقت نمایید سرویس آسانسور ساختمان خود را به شرکتی بسپارید که تجربه و تخصص کافی در این زمینه داشته باشد.

همچنین داشتن تعهد امری ضروری است که بسیاری از شرکت‌ها رعایت نمی‌کنند. شرکت شرویس و نگهداری در رشت متعدد است، اما شرکتی را انتخاب کنید که طی یک برنامه‌ریزی منظم، اقدام به سرکشی نموده و سرویس دوره ای آسانسور ساختمان شما را انجام دهد.

در غیر اینصورت، از طرفی با بروز خرابی بدلیل عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای، هم آرامش و راحتی ساکنین برای جابجایی بین طبقات از بین می رود، هم متحمل هزینه‌های سنگین تعمیر آسانسور خواهید شد. پرنسل ما در شرکت آسانسورما طی یک برنامه دوره‌ای منظم، خدمات سرویس آسانسور در رشت را به مشتریان ارائه می‌دهند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا