درباره آسانسورما

ما که هستیم ؟

ما یک شرکت آسانسور و پله‌برقی هستیم که در استان گیلان و تهران فعالیت می‌کنیم.

شركت آسانسورما کلیه خدمات مربوط به آسانسور، بالابر خانگی و بالابر فروشگاهی و پله‌برقی را در استان گیلان و تهران اقدام به ارائه خدمات می‌نماید.

در حال حاضر؛ با اتکاء به بیش از 15 سال تجربه ، اصلی ترین هدف ما به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در کنار مشتریان آنست که با سرعت و دقت نسبت به تأمین نظرات ایشان با تاکید بر جنبه های کیفی و اقتصادی قبل و بعد از فروش اقدام نماییم. چرا که معتقدیم رضایت مشتریان، بر اساس شناخت خواسته‌های واقعی و اصولی ایشان و اجرای دقیق و بی نقص آن قابل حصول خواهد بود.

شرکت آسانسورما در محصولات خود با همکاری کمپانی های معتبر، مرغوب ترین و بهترین اجناس را متناسب با نیاز مشتری اجرا می‌نماید.

ماموریت

شرکت آسانسورما یك واحد كسب و كار در صنعت آسانسور و پله برقی می‌باشد که همواره در تلاش است با شناخت خواسته‌های مشتریان و تغییرات محیطی و تکنولوژیکی، محصولی متناسب با ارزش‌های مشتریان و انتظارات بلند مدت آنها ارائه نماید.

صداقت، تعهد و وفاداری به قراردادها در جهت هم افزایی منافع و افزایش اعتماد متقابل آن‌ها از اهداف مهم این شرکت می‌باشد. در کنار فعالیت اقتصادی، توجه به مسئولیت اجتماعی از اولویت‌های کاری در این سازمان است.

این شرکت بالندگی و پویایی خود را در پرتو برخورداری از منابع انسانی متخصص، خلاق و با تجربه دانسته و برآن است تا با گسترش روحیه مشاركتی و شایسته سالاری در اعتلای فضای كاری خود اهتمام ورزیده و سازمانی پیشتاز در صنعت باشد.

ارزش های سازمانی ما

  • تعامل با مشتریان و ترجیح منافع مشتری
  • تکیه بر نوآوری و ایجاد محصولات و خدمات در راستای مشتری مداری
  • ایجاد محیط مناسب برای منابع انسانی
  • پایبندی به اصول محیط زیستی
آسانسور و پله برقی و قطعات آسانسور
بازدید از وبسایت آسانسورما
اسکرول به بالا